3 Plads i race 1 🤩🏆

Så måtte vi en tur på podiet efter en 3. Plads i race 1 🤩🏆 En kæmpe forløsning efter en mindre god kvalifikation med en 7. Plads som jeg starter løbet fra – allerede på 3. Omgang indtager jeg 1. Pladsen og udbygger føringen. Men løbet er så actionfyldt udløser safetycar perioder hvor forspringet tabes og jeg midlertidigt ryger ned som 2er – men med endnu et super pit stop af teamet gutterne Tommy Wermø og Jesper Knud Hedegaard Sørensen, er vi tilbage i front💪😍 nu med Marco bag rattet, som kæmper flot derude! Dog er det svært at udkæmpe de 2 hurtige GT3 racere, igennem tumult og mere safetycar – men vi krydser altså målstregen som 3er😎

Del nyheden her